Grupa docelowa i jej reprezentant czyli buyer persona – trafiaj precyzyjnie
Jak określić swoją grupę docelową? Najważniejsze kryteria określania grupy docelowej. Co to jest buyer persona? Jak tworzyć buyer persony? Po co tworzymy persony? ok. 14 min. czytania Prowadzisz biznes, masz […]
Strategia marketingu w sieci – 7 głównych elementów
Jak skutecznie wykorzystać Internet do promocji firmy? Najważniejsze elementy marketingu sieciowego. Które elementy wykorzystać i kiedy? Strategia marketingu sieciowego, czyli jak, czym, z kim i dlaczego tak. Co musisz zrobić […]
Najczęściej odwiedzana, najbardziej niedoceniana
Jak napisać skuteczny tekst „O firmie” na stronie firmowej? O czym pisać na stronie „O firmie”? Czego klient szuka na stronie „O firmie”? Jak nie powinny wyglądać treści w sekcji […]
Jak poprawić skuteczność newsletterów?
Jak poprawić skuteczność mailingów i newslettera? 7 rzeczy, które obniżają skuteczność Twoich mailingów i co zmienić. Co powinien zawierać dobrze zrobiony newsletter? Jak przygotować newsletter by był czytany i skuteczny? […]
Treści na stronie www. Nie pisz o sobie, pisz o swoim kliencie i dla niego.
Jak ważną rolę odgrywają treści na Twojej stronie? Co dają dobrze przygotowane treści na stronie? Jak dopasować treści, na co zwracać uwagę i jakie powinny być? Jakie formy treści do […]
Jak wykorzystać rekomendacje zadowolonego klienta?
Dlaczego trzeba zbierać opinie i rekomendacje? Gdzie je umieszczać i jak je rozpowszechniać? Jak sprawić by klient chciał podzielić się dobrą opinią z innymi? Jak można wykorzystać rekomendacje do budowania […]
Zapraszam do kontaktu
Masz pytania dotyczące marketingu B2B? Zobaczmy czy mogę Ci pomóc.