Optymalizacja i rozwój e-commerce dla małych i średnich firm obsługujących B2B oraz B2C.
Działania oraz narzędzia wspierające budowę konkurencyjności i rentowności sklepów internetowych (B2C) i platform obsługi klienta (B2B).
Kompletne wsparcie merytoryczne i praktyczne na każdym etapie budowy, eksploatacji i rozwoju elektronicznej platformy sprzedaży. Strategia i narzędzia, komunikacja i promocja, kreacja marki, treści i opisy, przyjazna i efektywna ścieżka zakupowa, monitoring i analityka oraz remarketing.
Sprzedaż w sieci; strategia, wdrożenia, monitoring
Jak wspieram e-commerce w małych i średnich firmach?
Myślisz o wykorzystaniu Internetu do sprzedaży swoich produktów lub usług?
Masz sklep ale …tylko obsługujesz i realizujesz zamówienia? Porozmawiajmy
Korzyści dla Twojej platformy internetowej
Jak to (z)robimy?
Wspieram wiedzą i doświadczeniem na każdym etapie; od wyboru rozwiązania, poprzez budowę, wdrożenie i rozwój, optymalizację, marketing i obsługę klienta.
Pomogę zbudować sklep i markę, dotrzeć do klientów, utrzymać ich, analizować ruch i wyniki, a także kształtować potrzeby klientów.
Poprawię funkcjonalność sklepu, dopracuję obsługę klienta, wdrożę elementy automatyzacji.
Pomogę mierzyć i analizować, no i przede wszystkim wdrażać wnioski z analiz, tak by stale podnosić rentowność projektu i poprawiać konkurencyjność.