Metody i obszary budowania wizerunku i silnej marki
Na wizerunek firmy wpływa wiele czynników, trzeba nad nim pracować w wielu obszarach. Nowoczesny marketing daje ogromne możliwości oraz wiele narzędzi wypromowania silnej marki i dotarcia z przekazem do potencjalnych klientów:
Możliwe formy współpracy:
Korzyści dla Ciebie i Twojej firmy
Jak to (z)robimy?
Budowanie marki to długi proces obejmujący szereg działań i przemyślanych decyzji oraz konsekwentnej realizacji kolejnych etapów. W B2B kluczowe są długofalowe relacje ale oparte na zaufaniu, wiarygodności i kompetencjach. Nie wolno również zapominać o wizerunku i spójnej komunikacji.
Sprawię by Twoja firma, Twój produkt zostały zauważone, były rozpoznawalne i doceniane w obrębie dobrze dobranej grupy docelowej a kompetencje ludzi i potencjał firmy były maksymalnie wykorzystane.
By tak się stało często trzeba zacząć od fundamentów czyli od identyfikacji wizualnej firmy. Element brandingu w firmach B2B często jest niedoceniany a czasem wręcz pomijany.
Odświeżę lub zaprojektuję nowe znaki, logotypy i zaproponuję kompletną identyfikację, jedną, spójną dla wszystkich elementów i kanałów komunikacji. Opracuję strategię wizerunku firmy lub marki, dobiorę kanały komunikacji tak by firma była zauważona i zapamiętana.
Wypracuję strategię treści oraz pomogę ją wdrożyć. Z doświadczenia wiem że ten drugi element jest najtrudniejszy i wymaga wdrożenia skutecznych procesów a także narzędzi i sposobów wykorzystania zasobów firmy. Wdrożę metody dotarcia do wiedzy ekspertów w firmie i tworzenia wartościowego contentu w formatach dopasowanych do grupy docelowej
Dobieram narzędzie, miejsca i formy komunikacji które sprawdzają się w danej branży, środowisku. Wdrażamy mechanizmy mierzenia i testowania by dotrzeć do najbardziej skutecznych metod komunikacji.
Ponad 20 lat doświadczenia w B2B daje mi pełny obraz realiów i potrzeb wizerunkowych wspierających sprzedaż w firmach. Z kolei ostatnie 5 lat aktywności marketingowej daje mi przegląd narzędzi, technik oraz pomysłów sprawdzających się w modelu B2B, gdzie procesy decyzyjne trwają miesiącami i dłużej. Uważam że w B2B w tworzeniu wizerunku pomaga prostota i jasny, konkrety przekaz ale ważne są również wyrazistość i „charakter”.
Gadam ludzkim głosem, tam gdzie trzeba tłumaczę i wyjaśniam mechanizmy współczesnego marketingu, które ciągle się zmieniają i rozwijają.
Zobacz co jeszcze mogę dla Ciebie zrobić
Zapraszam do kontaktu
Masz pytania dotyczące marketingu B2B? Zobaczmy czy mogę Ci pomóc.