Budowanie silnej marki i wizerunek firmy

Pomagam stworzyć silną markę i zbudować wizerunek nowoczesnej, wiarygodnej i eksperckiej firmy. Począwszy od identyfikacji wizualnej firmy lub marki poprzez stworzenie i realizację strategii treści, aż po ich dystrybucję i promocję. Zaprojektowanie strony www, spójnej komunikacji i wykorzystanie mediów. Wszystko po to by Twoja marka była widoczna i rozpoznawalna jako eksperci w branży z wiedzą i doświadczeniem, co przekłada się na wartość zamówień i jakość nowych kontaktów.

Więcej o tym jak to robię w sekcji poniżej Jak to zrobimy

Metody i obszary budowania wizerunku i silnej marki

Na wizerunek firmy wpływa wiele czynników, trzeba nad nim pracować w wielu obszarach. Nowoczesny marketing daje ogromne możliwości oraz wiele narzędzi wypromowania silnej marki i dotarcia z przekazem do potencjalnych klientów:

Możliwe formy współpracy:

Obsługa operacyjna

Kompleksowa obsługa w zakresie tworzenia wizerunku oraz budowania silnej marki.

Wsparcie długoterminowe

Stała współpraca w postaci konsultacji i wsparcia w zakresie wizerunku i budowania marki.

Konsultacja

Konsultacja i pomoc w zakresie konkretnego zagadnienia związanego z wizerunkiem i promocją marki.

Korzyści dla Ciebie i Twojej firmy

Firma lub marka dobrze widoczne i rozpoznawalne w wybranych branżach i segmentach rynku. Pozytywne skojarzenia z firmą będą miały kluczowe znaczenie przy decyzjach zakupowych rosnącej ilości klientów.
Wizerunek nowoczesnej firmy z kompetencjami i doświadczeniem, której zaufało wiele firm na rynku. Wizerunek firmy która pomaga rozwiązywać problemy i pomaga w rozwoju a nie tylko sprzedaje swoje produkty i usługi.
Wzrost wartości firmy dzięki nowoczesnemu wizerunkowi i dobrej spójnej komunikacji pokazującej kompetencje, wysoką jakość oferty, możliwości firmy i skuteczność. Dotarcie do bardziej wartościowych okazji sprzedażowych (leadów).
Gwarancja skuteczności i efektów w dłuższej perspektywie czasu dzięki działaniom na bazie przygotowanej i konsekwentnie realizowanej długofalowej strategii wizerunkowej. Dzięki wypracowaniu grupy docelowej i jej potrzeb i wykorzystaniu elementów i narzędzi marketingu B2B.

Jak to (z)robimy?

Budowanie marki to długi proces obejmujący szereg działań i przemyślanych decyzji oraz konsekwentnej realizacji kolejnych etapów. W B2B kluczowe są długofalowe relacje ale oparte na zaufaniu, wiarygodności i kompetencjach. Nie wolno również zapominać o wizerunku i spójnej komunikacji.
Sprawię by Twoja firma, Twój produkt zostały zauważone, były rozpoznawalne i doceniane w obrębie dobrze dobranej grupy docelowej a kompetencje ludzi i potencjał firmy były maksymalnie wykorzystane.

By tak się stało często trzeba zacząć od fundamentów czyli od identyfikacji wizualnej firmy. Element brandingu w firmach B2B często jest niedoceniany a czasem wręcz pomijany.

Odświeżę lub zaprojektuję nowe znaki, logotypy i zaproponuję kompletną identyfikację, jedną, spójną dla wszystkich elementów i kanałów komunikacji. Opracuję strategię wizerunku firmy lub marki, dobiorę kanały komunikacji tak by firma była zauważona i zapamiętana.

Wypracuję strategię treści oraz pomogę ją wdrożyć. Z doświadczenia wiem że ten drugi element jest najtrudniejszy i wymaga wdrożenia skutecznych procesów a także narzędzi i sposobów wykorzystania zasobów firmy. Wdrożę metody dotarcia do wiedzy ekspertów w firmie i tworzenia wartościowego contentu w formatach dopasowanych do grupy docelowej

Dobieram narzędzie, miejsca i formy komunikacji które sprawdzają się w danej branży, środowisku. Wdrażamy mechanizmy mierzenia i testowania by dotrzeć do najbardziej skutecznych metod komunikacji.

Ponad 20 lat doświadczenia w B2B daje mi pełny obraz realiów i potrzeb wizerunkowych wspierających sprzedaż w firmach. Z kolei ostatnie 5 lat aktywności marketingowej daje mi przegląd narzędzi, technik oraz pomysłów sprawdzających się w modelu B2B, gdzie procesy decyzyjne trwają miesiącami i dłużej. Uważam że w B2B w tworzeniu wizerunku pomaga prostota i jasny, konkrety przekaz ale ważne są również wyrazistość i „charakter”.

Gadam ludzkim głosem, tam gdzie trzeba tłumaczę i wyjaśniam mechanizmy współczesnego marketingu, które ciągle się zmieniają i rozwijają.

Masz fajny produkt lub wiedzę i kompetencje, ale nie docierasz do klientów? Chcesz poprawić swój wizerunek i markę eksperta? Porozmwiajmy.

Zapraszam do kontaktu

Masz pytania dotyczące marketingu B2B? Zobaczmy czy mogę Ci pomóc.