Jak wdrożyć marketing B2B w małej lub średniej firmie
Podpowiadam w tym artykule właścicielom lub menedżerom małych i średnich firm jak wdrożyć marketing B2B w Internecie, nastawiony na rozwój sprzedaży. Marketing który będzie wspierał dział handlowy i pozwoli skupić […]
Jak wybrać dobrego marketera B2B?
Jak rozpoznać dobrego marketera? Na co zwracać uwagę podczas zatrudniania marketera do firmy lub nawiązywania współpracy z zewnętrzną firmą czy freelancerem? Jeśli Twoja firma dopiero rozpoczyna wdrażanie marketingu sieciowego i […]
Newsletter – komunikacja mailowa B2B. Jak zacząć? Jak poprawić?
O newsletterach i jego wszelkich odmianach w komunikacji z klientem znów jest bardzo głośno. Można by powiedzieć newslettery wracają do łask, przeżywają swój (kolejny?) renesans. Za sprawą wydarzeń ostatniego roku […]
Strona firmowa najważniejsze źródło informacji o Tobie
Dlaczego strona firmowa www jest tak ważna w dzisiejszym biznesie? Jakie zadania powinna spełniać strona firmowa (a jakich nie)? Co powoduje że klienci omijają Twoją stronę lub z niej uciekają? […]
5 elementów wdrożenia marketingu od zaraz
5 obszarów marketingu, które trzeba zagospodarować i to najlepiej od zaraz. Od czego zacząć marketing w sieci w firmie? Jak promować firmę długofalowo? Czy marketing bez reklam może być skuteczny? […]
Jak skutecznie dotrzeć do klienta z ofertą? Mapowanie potrzeb klienta.
Jak skutecznie dotrzeć do klienta z ofertą? Jak połączyć wiedzę o kliencie z Twoją ofertą? Jak dopasować ofertę do oczekiwań klienta? Jakie korzyści daje mapowanie buyer persony z elementami oferty? […]
Zapraszam do kontaktu
Masz pytania dotyczące marketingu B2B? Zobaczmy czy mogę Ci pomóc.