Newsletter – komunikacja mailowa B2B. Jak zacząć? Jak poprawić?
O newsletterach i jego wszelkich odmianach w komunikacji z klientem znów jest bardzo głośno. Można by powiedzieć newslettery wracają do łask, przeżywają swój (kolejny?) renesans. Za sprawą wydarzeń ostatniego roku newslettery są wymieniane w pierwszej trójce wszystkich trendów marketingowych na 2021 rok. …
Strona firmowa najważniejsze źródło informacji o Tobie
Dlaczego strona firmowa www jest tak ważna w dzisiejszym biznesie? Jakie zadania powinna spełniać strona firmowa (a jakich nie)? Co powoduje że klienci omijają Twoją stronę lub z niej uciekają? Co trzeba sprawdzać i robić regularnie na stronie i jak dbać o …
5 elementów wdrożenia marketingu od zaraz
5 obszarów marketingu, które trzeba zagospodarować i to najlepiej od zaraz. Od czego zacząć marketing w sieci w firmie? Jak promować firmę długofalowo? Czy marketing bez reklam może być skuteczny? Ok. 12 min. czytania. Podpowiadam z tym artykule które obszary i jakie …
Jak skutecznie dotrzeć do klienta z ofertą? Mapowanie potrzeb klienta.
Jak skutecznie dotrzeć do klienta z ofertą? Jak połączyć wiedzę o kliencie z Twoją ofertą? Jak dopasować ofertę do oczekiwań klienta? Jakie korzyści daje mapowanie buyer persony z elementami oferty? Ok. 10 min. czytania. W artykule poświęconym tzw. personie pokazałem jak poznać …
Grupa docelowa i jej reprezentant czyli buyer persona – trafiaj precyzyjnie
Jak określić swoją grupę docelową? Najważniejsze kryteria określania grupy docelowej. Co to jest buyer persona? Jak tworzyć buyer persony? Po co tworzymy persony? ok. 14 min. czytania Prowadzisz biznes, masz ofertę skierowaną do rynku. Bez względu na to czy operujesz w sektorze …
Strategia marketingu w sieci – 7 głównych elementów
Jak skutecznie wykorzystać Internet do promocji firmy? Najważniejsze elementy marketingu sieciowego. Które elementy wykorzystać i kiedy? Strategia marketingu sieciowego, czyli jak, czym, z kim i dlaczego tak. Co musisz zrobić zanim usiądziesz do przygotowania strategii? Ok. 12 minut czytania. Każda firma prędzej …