Treści na stronie www. Nie pisz o sobie, pisz o swoim kliencie i dla niego.
Jak ważną rolę odgrywają treści na Twojej stronie? Co dają dobrze przygotowane treści na stronie? Jak dopasować treści, na co zwracać uwagę i jakie powinny być? Jakie formy treści do kogo trafiają i które wybrać na swoją stronę? Treść czy reklama? co …
Jak wykorzystać rekomendacje zadowolonego klienta?
Dlaczego trzeba zbierać opinie i rekomendacje? Gdzie je umieszczać i jak je rozpowszechniać? Jak sprawić by klient chciał podzielić się dobrą opinią z innymi? Jak można wykorzystać rekomendacje do budowania własnej marki? Jeśli zapytasz 10-ciu przedsiębiorców o najbardziej skuteczne metody reklamy to …
Jak stworzyć dobre case study?
Case study – bardzo przydatne narzędzie dla małych i średnich firm. Jak napisać dobre case study (studium przypadku)? Co powinno zawierać dobrze napisane studium przypadku, czyli recepta na skuteczne case study. Wszyscy wciąż słyszymy, jak ważne są ciągle nowe rekomendacje i jak …
Jak zwiększyć zaangażowanie pracowników?
Jak budować zaangażowanie zespołów. Na czym opierać budowę zaangażowania w małych i średnich firmach. Które czynniki pomagają a których się wystrzegać. Dlaczego zaangażowanie jest takie ważne również w mniejszych organizacjach. Zmierzmy się dzisiaj z powszechną opinią, a nawet mitem wśród pracodawców, a …
Skąd brać nowych klientów? cz.2 Nie tylko Internet
Skuteczne sposoby i metody pozyskiwania nowych klientów w małych i średnich firmach, nie tylko w sieci. Które metody są nadal skuteczne. Jak pozyskiwać wartościowych klientów i z jakich narzędzi korzystać. O jakich działaniach nie należy zapominać i które rozwijać. Czy Internet jest …
Skąd brać nowych klientów? cz.1 Internet
Sposoby i źródła pozyskiwania wartościowych klientów dla małych i średnich firm. Jak zdobywać nowych klientów i jakie są najlepsze źródła pozyskiwania klientów? Które metody są nadal skuteczne? Kiedy korzystać ze źródeł internetowych, a kiedy z konwencjonalnych metod dotarcia do potencjalnego klienta. To …